snyggt jobbat therese

jag börjar lugnt.. Igår 10 min innan vi skulle stänga dök annie upp i butiken, för att handla lite fredagsmys till oss, vilket blev en daimtårta och cola. Vi gick tillsammans hem till mig och satte oss i köket, jag provade mina nya snygga skor som jag fick utav henne i present, TACK ÄLSKLING! jag är som förälskad i båda paren, kommer bo i dom i sommar, haha!
Vi satt och pratade, skrattade, "dansade" och sjöng i flera timmar. Efter ett tag upptäckte vi båda att vi hoppat bland olika ämnen hela tiden, vi pratade om olika saker varanann minut, det var inte tyst en enda sekund haha. Nämnde jag att vi åt upp så gott som hela kladdkakan? jäkla tjockisar. jaja det satt fint haha.
Vid 3tiden började hon vandra hem, hon frågade om jag inte ville sova hos henne för atts lippa sova själv, men jag sa att det skulle gå bra iallafall. Skulle ändå behöva tvätta håret och allt. and guess what? jag lyckades somna, helt ensam. kändes ändå ganska bra, det var inga problem över huvudtaget, å andra sidan var jag galet trött. men det kändes inte obehagligt eller så.
När jag vaknade imorse kl 12 drabbades jag utav den värsta paniken jag någonsin vart med om. Jag hade 12 missade samtal från jobbet samt ett sms utav Matte där det stod. "Var e du?!? Kl 8 började ditt pass!" Gissa om jag blev chockad! Jag trodde att han ringt och smsat fel,för jag hade absolut INGEN aning om  att jag skulle jobba. Jag kollade schemat senast igår, då var jag ledig men jag hade tydligen kollat fel vecka.. Jag ringde upp honom direkt, bad om ursäkt, och det kändes som att jag skulle börja gråta. Tänk om jag förlorar jobbet? Jag skulle inte klara det. Tänk att gå från en hel lön till enbart studiebidraget igen. Nej det skulle inte gå. Jag vill göra så mycket somjag behöver pengar till, så jag skulle inte klara det. Jag ska hur som helst jobba imorgon, 8-16. Vilket jag inte heller visste om, but I gotta do what I gotta do.
Jag håller tummarna för mig själv iallafall

Ska börja plocka undan disken från igårkväll och duscha. måste även plugga, men jag behöver också sova, för jag har en känsla av att jag inte kommer kunna somna ikväll. Hur som helst ska jag klämma in en stund för att möta Disa i centrum, hon hade vägarna förbi så vi skulle mötas en snabbis och bara prata lite.


hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0