tjoho

heeeeellooooo!
Nu sitter jag på balkongen och piggnar till lite, galet skönt väder idag och man blir så sjukt lycklig när man ser att allt börjar bli helt grönt överallt. Ska alldeles strax hoppa in i duschen, sen ska jag åka och möta Daniela och Amalia i stan för att köpa drickan som vi ska ha till förkröket imorgon innan det bär av utåt. efter det ska jag jobba(!) USCH jag har absolut ingen lust att jobba, men har man något val? icke sa nicke. Efter att jag slutat jobba vid 22, ska jag och tjejerna dra iväg och grilla med massa, skitmysigt. Helgen är fullbokad för min del, känns en aning stressigt men bara kul. För efter den här helgen kommer jag bara ha tid för pluggandet. Imorgon måste jag ställa klockan på 12 för att jag ska vara hemma hos papi på kalas kl 14. Förhoppningvis följer daniela med. Efter det drar vi direkt till hägersten. Vid 18 tiden kommer de andra tjejerna dit, sen framåt 21-22 så tänkte vi börja röra oss utåt. Då ska vi dansa loss säger jag bara, woho!
På söndag ska jag till friday´s och sitta i solen (om det är någon) med Annie, Disa och Malin och ta lite drinkar och snacka skit. Så ja, det är en fullproppad helg för mig :)
Nu måste jag börja röra på fläsken så jag hinner med allt.
Ciaaoo.
Sakna mig inte alldeles för mycket, I´ll be back ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0