pengar rullar in det går bra nu

Heeeello Tessi (haha).
Idag vaknade jag av att dimen skriker på mig att jag måste skynda mig upp om jag ska hinna duscha och allt innan vi skulle rulla till skolan. så jag hoppade in i duschen och fastnade där ett bra tag precis som alltid. Dimen berättade att jag hade vart ett helvete att sova bredvid, att jag spelade fotboll i sängen typ haha stackarn. jag brukar inte alls vara så men inatt så tydligen. haha. när vi kom till skolan började jag få en fet huvudvärk men gick över efter en ipren. solen sken och allt kändes så bra, sista lektionen hade vi matteprov och det kändes som att det gick väldigt bra, men säger jag så får jag väl ig. äsch hoppas på det bästa bara.
efter skolan drog jag hem snabbt och bytte om, sen mötte jag linda i stan och vi shoooooppade woho! fan vad underbart det känns. Dessutom åt jag Ben&Jerry´s glass för första gången i mitt liv, haha. Sen tog vi promenad till gamla stan för jag skulle visa henne en butik som har snyggaste t-shirtsen sen satte vi oss vid vattnet, vilket var första gången i hennes liv hahah. någon gång måste ju vara den första liksom, höhö. Kom hem för ungefär en timme sen, ska snart gå och möta daniela i centrum för att hon ska komma hit och joina mig inatt, YES slipper sova ensam, jag dör för sovsällskap, helt sjukt. undrar hur det blir när mamma är tillbaka då kan jag ju inte ha folk som sover över hela tiden. får väl lov att dela säng med henne då. hihi. Åh jag är på så galet bra humör, just nu känns allt så galet bra. wey!

Ciao puss glenn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0