one hour to go

Sitter fortfarande här vid köksbordet, har försökt plugga lite men har inte någon lust alls, har istället lyckats proppa i mig knäckebröd, en mazarin och glass, inte bra alls att vara rastlös, äter bara onödigt då höhö. Om en timme måste jag börja klä på mig och röra mig mot jobbet, men innan dess då? jag tror jag tar ett bad, känner mig så frusen. hihi. Igår färgade jag håret, jag och disa drog till högdalen och köpte avfärgning och toning, håret blev inte som jag hoppats på, men det blir aldrig det i början. och speciellt inte när jag färgat på svart 3 ggr, så det är svårt, men ska fortsätta och låta det blekas i solen :) 
Anyway, now its time for a bath. bye




haha galet gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0