kulklippning få 54 000

HOLA! idag har det vart en galet bra dag. Har vart på sjukt bra humör hela dagen osv. Hade bara en lektion idag, Sv. Då hade vi redovisningar, vilket gick väldigt bra, redovisade mitt arbete om rökningen. efter det så fick vi tårta. Plus att Uhmed bjöd på candy som han vunnit i nån tävling som skolan ordnade förra veckan haha, gissa om jag mådde illa efter? eh ja! så blev ingen lunch, följde bara med Linda och Yohanna, Yohanna kom till skolan precis när jag skulle dra egentligen och möta disa men hon var heeeeelt väck så var tvungen att följa med henne. sen fick jag släpa idioten till tunnelbanan. Hur som helst, mötte disa i stan hon skulle följa med och kolla på tatuering till mig, priser och så. And we found a place, så i helgen lär det bli av, woho.
Dessutom hittade jag en butik med galet coola leggings, disa höll inte med, men jag ska ha dom! så fort pengarna rullat in på kontot på måndag så bär det av mot stan haha.
Ikväll ska jag bara ta det lugnt, måste upp imorgon tänkte hinna träna innan jobbet, sen efter jobbet kommer det över några så ska vi ha filmkväll här. kommer ju bo själv en vecka, hur skönt som helst:) fast jag ska se till att ha sovsällskap varje natt, vägrar sova helt ensam! jag klarar knappt av att sova ensam nu, hur ska jag kunna göra det i en helt egen lägenhet? inte en chans att det kommer gå haha.
Jag är sällskapssjuk på högsta grad och så är det med den saken. Imorgon lär huset iallafall vara fullt med sällskap, om alla sover kvar, i hope so.
HAHAHAHA sitter och pratar med Tobbs måste bara säga att den människan är galen kolla vad han skriver


TOBBES!! säger:

jag ska klippa bort mina pungkulor

TOBBES!! säger:

får 54.000

TOBBES!! säger:

av staten

TOBBES!! säger:

venne om jag ska göra det

Therese säger:

EH VA

Therese säger:

hahahahahahaha

Therese säger:

NEJ

Therese säger:

att du äns funderar?

Therese säger:

du kan varken ha barn eller sex

Therese säger:

hur ska du kunna tillfredsställa din tjej

TOBBES!! säger:

a sant

TOBBES!! säger:
vafan

Men han drev som tur var, men vem kommer på tanken att driva om något sånt? HAHAHA.


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAH, sen ba en fet bild på honom

2009-05-24 @ 23:14:01
URL: http://mcofield.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0