hej på mig

hej therese! Nu är lösenordet igång igen, och jag skriver bara för mig själv. Igårkväll jobbade jag, sen kom melissa, evelina, tobbe Jotta och hirsche över vi bakade kladdkaka och killarna fick hamburgare. Sen såg vi på Final destination men alla orkade inte se hela och jag var en av dom haha. Sen vet jag inte vad vi gjorde alla låg huller om buller. Vid 4-5 tiden var det sovdags så alla gick och la sig. Alldeles strax ska jag dra och jobba, oooooorkar inte! men vad gör man inte för pengar? och på måndag kommer pengarna inrullandes på kontot så då bär det av mot stan, woho. Jag ska visa Linda en butik i gamla stan som har galet snygga t-shirts och väskor. och hon ska visa mig en annan butik som har en skitsnygg satinjacka som jag bara måste ha. Efter jobbet kommer Annie över på myskväll. vi ska äta jordgubbar och prata. Juste jag får mina skor idag :D wohooo måste firas hahah! Förhoppningsvis stannar hon över natten, tvivlar på att jag  kommer kunna somna själv, annars kan det ju vara bra som övning liksom, och resten utav dagarna ha sällskap haha. Jaja, Nu ska jag kila plus att jag lovade att ringa dutten.

 


this is me right now, orkade inte sminka mig som ni kanske ser, lite cover och rouge fick duga! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0