090510

hej, vaknade för ungefär en timme sen av att mobilen ringde, det var dimen som jag planerat att äta ute med idag, så jag ska alldeles strax hoppa in i duschen och börja göra mig iordning.
det vart inte så mycket jogging igår trots allt, vi fastnade hemma hos hans syster såg på en film från deras spanien resa som han och massa andra var på för över ett år sen, var sjukt kul att se för det är så många man känner till därifrån haha. vi tog en bensträckare ner till ip, la oss mitt på ip en stund innan det blev för kallt så vi gick hem haha. sen pratade vi bara resten av natten, vid 7 imorse tog jag min buss hem, så kom hem vid halv 8, lyckades somna ungefär en timme efter det, så det blev inte mycket sömn inatt inte, men jag klarar mig, bara jag får sova gott inatt, det lär bli så att jag drar med dimen hem till sig, sover där, lagar nån god mat, ser en mysig film och somnar till den.
Nu måste jag fixa mig, jag vet hur pass seg jag kan vara haha. See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0