kabara chuchu

hola
har precis suttit och pratat i telefon med abdi i flera timmar, den killen är sjuk hahaha. "Kabara Chuchu". säger det er något? nej inte mig heller! haha.
Igår så åkte jag som planerat till stan och mötte dimen vi åt i kungshallarna fast inten utav oss fick i oss äns hälften utav det på tallriken, vi båda hade en dålig dag helt enkelt. Efter det åkte vi hem till henne, efter en stund kom Sewa och joinade oss vi snackade massa och kollade på A double shot of love, riktigt skitprogram det där, haha funderar fan på att göra en egen tila tequila show, så kanske man hittar drömprinsen haha.
sewa drog hemmåt senare på kvällen då lagade vi mat sen la vi oss i sängen och pratade. ingen av oss orkade gå till skolan idag vi båda behövde sova ut. Så på morgonen när vi vaknat gick vi och handlade god frukost. efter det kom fatou och mötte oss, de skulle till farsta och jag skulle hem, skulle förbi jobbet och prata med chefen men det glömde jag såklart bort så jag gick direkt hem. har vandrat omkring i min nya bikini hela dagen haha, inviger sommaren lite smått liksom =)
nu har jag föresten bestämt mig vad jag ska tatuera, live. love. laugh på axeln eller ljumsken, och hope. :) ska få det i artonårs present utav min vän melissa, thanks baby
jaja nu ska jag fortsätta se ballar av stål. see ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0