090509

Hey there.
Jag vet inte riktigt, det här med bloggar kanske inte riktigt är my thang. men jag tänkte ge mig på ett nytt försök, det är ju så mycket man vill minnas. Igår var jag i skolan, hade inte en enda lektion, först skulle vi hålla lektion för elever från kvicken i farsta men nej det behövde vi tydligen inte ha, så vi låg på ip och solade istället. sen åt vi lunch, därefter skulle vi tillbaka till ip för att ha idrott så jag bytte om där så satte vi oss och vänta på tengan, han vägrade dyka upp, i väntan på honom låg vi och snackade och lyssna på musik, umed lärde mig lite fysträningar haha. 10 min innan vår lektion var slut så kom han och då hade han tydligen väntat på oss där inne haha syynd. så det var vår skolag. efter det drog jag hem till papi, packade alla mina saker för att han skulle skjutsa mig tillbaka till mam. efter det drog jag t stan och mötte min kusin daniela, vi gick från centralen till rådmansgatan och satte oss på café 60, vi satt där i ungefär 2h och det var inte tyst en ända minut haha vi har alltid så mycket att snacka om. sen drog jag till mariatorget till dimen för att prata med henne, hon mådde inte så bra. sen löste sig allting senare på kvällen precis som det alltid gör så då kilade jag hemåt (i regnet!) la mig i sängen och sov haha. idag ahr jag fixat mitt rum, snart är det helt klart men nu varken hinner eller orkar jag städa mer haha. ska träffa H snart , får se vad vi hittar på, men något blir de ju alltid. om det inte blir för sent drar jag på fest i haninge tror jag det var, med melissa och några andra, we´ll see :)

nu ska jag börja göra mig iordning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0