You n´ me

Hola, idag har jag och mille vart i Gålö havsbad med papi och solat och badat, riktigt mysigt.
snart åker hon utomlands en hel månad, kommer bli riktigt tomt, men tiden går så fort så det kommer gå bra. tänk att nu har jag och Melissa känt varann i nästan 6 år eller vad det blir. Jag minns fortfarande den första dagen vi såg varandra som om det vore igår, helt sjukt. Det var såhär, jag var då vän med en tjej som hette Malin, och vi brukade "hänga" i huddinge centrum som små fjortisar, medan melissa var vän med sandra och de brukade också "hänga" i huddinge, favoritplatsen var nog biblioteket hahaha, fråga inte. Så en kväll skulle jag och Malin precis gå därifrån då vi ser två tjejer som skulle bli våra största fiender (melissa och sandra), vi kunde inte göra annat än att stå stilla och stirra på dom och kolla snett haha, jag  minns att någon av dom hade randiga strumpbyxor med starka färger vilka var de fulaste jag sett, så sandra och melissa sprang till toaletten och precis innan de stängde dörren efter sig så stack de ut sina huven och pekade fuck you och lipade, jag och malin brast i skratt och snackade skit om deras fula kläder hela vägen hem, men egentligen var vi definitift inte rätt människor att snacka, med tanke på våra egna... hahaha. Efter det la vi alla fyra till varann på PA som "hatobjekt" och började bråka där, vi krigade om vem som gått på mest sporter och vem som var mest bitch och fjortis. Vi rent ut sagt hatade varann, efter att ha sett varandra en gång. hahaha bråket fortsatte och fortsatte. Men helt från ingenstans la det av säkert ett halvår senare eller något minns inte, sen när vi skulle börja sjuan så var varken jag och malin vänner eller sandra och melissa, alla hade splittras, så det fanns ingen tanke på mer bråk. Hur som helst, jag och Melissa började stöta på varandra när vi skulle till skolan men ingen vågade säga något, vi log bara lite oskyldigt mot varandra, hah minns det som igår asså hahah melissa jag minns din vit randiga tröja med krage, den med smala mörka ränder hahaha och jag minns hur du gick upp med axlarna och log så gulligt och vi gick typ två meter ifrån varann, inte trodde vi då att vi skulle sitta såhär idag. Tiden gick och vi fortsatte stöta på varann, en dag skrev melissa till mig över pa något i stil med "jag ser dig hela tiden" och det slutade med att vi båda erskände att ingen vågat hälsa haha. och jag säger såhär, melissa tog första initiativet till att hälsa, någon dag efter stötte vi på varann igen och hon var den som faktiskt hälsade först haha. Efter det började vi skriva ännu mer över pa osv. kommer inte ihåg hur länge men det slutade med att vi beslöt oss för att ses, jag minns det fortfarande, det var sol och jag tog buss 740 mot huddinge centrum där du skulle möta mig för att vi skulle gå hem till dig, jag fick stå där och vänta som en idiot hur länge som helst, men sen kom du, shit vad nervös jag var. haha småbarn. tänk att det var första gången vi träffades, och nu sitter vi här, nästan sex år senare och kan fortfarande skratta åt allt. Tänk om någon sagt till oss den dagen inne på biblan att vi skulle vara så pass nära inom bara några år, vi hade skrattat och spottat personen i ansiktet och kallat den "ollonhuvud" eller något liknande, haha! Men idag melissa är du min bästa vän, en vän som vet finns kvar, jag kanske inte alltid visar att jag älskar dig, men jag gör det. Tänk om 60 år, då kommer vi sitta tillsammans med våra rullstolar och snacka så mycket skit och bara skratta åt allt vi vart med om i livet, våra barn ska känna varandra och våra män ska vara vänner, alla sjuka stunder vi vart med om, helt galet.

Jag älskar dig melissa, you already know it,
men det skadar inte att säga det en gång för mycket än en gång för lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0