memories

Halloj
Jag har vart sjukt trött hela dagen och kvällen men så fort jag kom hem så vart jag plötsligt pigg, sjukt. Först var det tänkt att jag skulle till stan möte en kompis, gå till fridays eller något men eftersom jag kände mig helt död så sa jag nej. men nu hade det inte vart helt fel ändå, men lika bra att vara hemma ikväll, ska upp tidigt imorgon, har massor att göra. Först tvättid kl 10 sen möta Linda i stan, byta tillbaka lite grejs sen ska jag träffa Daniela och snacka lite sen ville Yas hitta på något. Iförsig får det inte bli sent för min del, jobbar dagen efter.. suck!
Nu sitter jag och gluttar runt på gamla bilder och gammal musik hittar massa skit haha.

Tex den här, älskade den haha.



bilden är från 2007, jag var blond. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0