something about me

1. Hur gammal är du om fem år? 23
2. Vem var den sista du träffade? Yasemin
3. Hur lång är du? circus 1.60
4. Vilken var den senaste film du sett? My bloody valentine
5. Vem ringde du senast? Mamma
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Enock "jag är på bussen bredvid dig haha"
7. Vad är dagens planer? Städa, träffa Annie
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? beror helt på vem det är haha.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? skilda
10. När såg du senast din mamma? Igår morse
11. Vilken ögonfärg har du? mörkgröna &bruna
12. När vaknade du idag? runt 12
13. Har du någon gång hittat en katt? nej
14. Vilken är din favoritplats? finns många bra, men det beror på sällskapet ;)
15. Vilken plats föredrar du minst? ehm.. en busshållsplats
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? antingen i sverige eller kanske usa, jag är iallafall gift och har barn!
17. Vad skrämde dig som barn? väldigt väldigt många
18. Vem fick dig att skratta senast? pappa
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? I guess so
20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? utan
22. Hur många kuddar har du i sängen? två
23. Hur många länder har du bott i? två
24. Har du någon gång spytt på fyllan? nej
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? ute i kylan? skor hemma hos nån? strumpor på stranden? barfota
26. Är du social? ja
27. Vilken är din favoritglass? mjukglass
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? resa, flytta hemifrån, shoppa
29. Tycker du om kinamat? ja
30. Tycker du om kaffe? ja
31. Vad dricker du till frukost? juice
32. Sover du på någon särskild sida? magen
33. Kan du spela poker? nej
34. Tycker du om att mysa? OM jag gör
35. Är du en beroendemänniska? ja
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? nej, men många nära
37. Vill du ha barn? JA
38. Kan du några andra språk än svenska? ja
39. Har du någonsin åkt ambulans? nej
40. Föredrar du havet eller en pool? båda är för bra för att välja
41. Vad spenderar du helst pengar på? kläder
42. Äger du dyra smycken? ja, men använder de inte
43. Har du någon gång testat narkotika? nej
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? wokgrönsaker
45. Vem är den roligaste människan du känner? haha, finns flera men som jag kom på nu tobbe
46. Välj ett ärr på din kropp? oj vilket ska jag välja? ett mitt på knät, ramlade på cykeln på en sten, åkte rakt igenom köttet och nuddade benet, när jag tog bort stenen såg jag skelettet och blodet rann över hela benet, jag var ungefär 9 år. Stackars mig haha
47. Vad har du för ringsignal? ding dong badman foward
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? ja, haha så fula
49. Flirtar du mycket? hm, nja flera säger att det kan verka så men håller inte med
50. Vart togs din profilbild för din blogg? In my room
51. Kan du byta olja på bilen? nej
52. Har du fått fortkörningsböter? nej
53. Vilken var den senaste bok du läste? kan ha vart asyl med lisa marklund
54. Läser du dagstidningen? bara horoskopet
55. Prenumererar du på någon veckotidning? nej
56. Dansar du i bilen? självklart all the time haha
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? lyssnar inte på radio
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? min autograf
59. När var du i kyrkan senast? flera månader sen när claudia behövde tömma blåsan så vi sprang in och bad om att få låna muggen höhö
60. Vilka personer utmanar du? De som törs utmana mig mohaha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0