summertime yeppyepp

hallo!
har inte skrivit på länge så tänkte berätta lite om min helg. I fredags efter skolan drog jag till gamla stan med några tjejer från klassen, satt i solen och njöt, men hann inte stanna så länge eftersom jag skulle jobba. Efter jobbet gick jag över till Enock, skitmysigt. vi spelade spel och satt och snackade om hur mycket som helst, haha. vid 3-4 på morgonen började vi båda bli trötta, han höll redan på att somna, så jag beslöt mig för att gå hem. På lördagen skulle jag egentligen ha tatuerat mig, men jag bangade. Jag ångrade mig helt enkelt i sista sekund, vilket jag är glad över idag. Numera är jag helt säker på vart jag vill sätta den. Istället gick jag över till Annie, vi låg på hennes tomt och solade och lyssnade på musik och snackade massa skit som vanligt, efter ett tag kom Filippa över och joinade. Framåt kvällen tog vi en promenad till Illen och käkade hamburgare haha. På kvällen bestämde vi oss för att dra och grilla och bada med sofia, linda, enock, tobbe, hirsche, jotta och massa andra. dock vart det inget bad, men grill vart det minsann. Det var hur kul som helst.
I söndags drog jag och Yasemin till stan, vi tänkte möta dimen och några andra tjejer vid söder men istället la vi oss i gamla stan, det var lika mysigt det, sen kom även Disa när hon ändå hade vägarna förbi. Efter det åkte Disa med mig hem för att packa iordning det jag skulle ha med mig, för jag skulle sova hos henne. Vi gick och beställde pizza, sen satte vi oss på hennes altan och käkade i kvällssolen. Senare kom även Marcus hennes pojkvän förbi, han hade vart utomlands en vecka, så gissa om dom saknat varandra? haha så gulliga.

Igår var det skola, direkt efter att vi slutat vid halv 1 gick vi direkt ner till stranden och la oss och stekte, tog även mitt års första dopp! wohoo haha.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0