Sommarlov



Hello, igår hade vi skolavslutning i skolan, vilket innebär att det är sooooommarlov wihoooo. Efter det så åkte jag, Yasemin och några till in till stan, vi käkade och kollade runt lite. Framåt kvällen skulle de andra ha match så jag och Yasi drog hem till mig. Vi hade inte riktigt planerat vad vi ksulle göra på kvällen så det slutade med att vi åkte och fikade. Jag, Yasemin, Melissa, Tony, Hirsche, Tobbe, och två tjejkompisar till killarna åkte till café 60. Mys. Efter det åkte vi med alla till farsta och tog buss därifrån till högdalen sen gick vi resten av vägen hem, lite nattpromenad med tjejerna är inte helt fel haha. Fick lite flasbacks på vägen också, creepy.
Jag och Yasemin vaknade vid 12 och har inte orkat göra någonting sedan dess bara gått och ätit frukost sen gått tillbaka till sängen, helt sega haha. Men nu jävlar ska vi börja röra på fläsket, vi ska till farstas ungdomsmottagning alldeles strax. Ikväll vet jag inte vad jag hittar på, men blir nog att jag går över till Anniebanani och äter glass med varma hallon, + att vi har lika mycket att prata om som alltid haha.
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0