nattpromenad

Hello, jag kom hem för inte så länge sen efter en långpromenix med Annie. Jag mötte henne vid tunnelbanan efter att hon vart på bio med sin date. Gjorde henne sällskap till statoil, och gick tillbaka, vart ungefär en tvåtimmars promenad, men fasen vad skönt det var. Vi pratade om allt möjligt, och det känns alltid så bra. Stötte även på Jonathan och Claudia på vägen, pratade lite med dom en stund innan det var dags att fortsätta hemåt.
Annie ringde mig nyss och gav mig en chock, hon sa att hon kommit fram till att vi känt varan sen 1995. 1995!
helt sjukt, visst visste vi mycket väl att vi känt varann sen dagis, men när man säger året så låter det så sjukt. Det är alltså 14 år! Jag är hur som helst så sjukt glad att jag har henne, min godisbit.



Bilden är från i början av januari det här året.
I love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0