midsommar



Igår var det midsommar, på kvällen drog jag och Melissa till Linda, åt mackor med sylt och gjorde oss i ordning, sen drog vi på fest i Farsta strand.
Minns inte exakt när vi drog därifrån men efter det drog vi och Carro till stan och tänkte käka men mcdonalds var tydligen stängt så det blev en cookie från 7eleven istället. När jag stod i gullmars och väntade på tunnelbanan hem träffade jag på massa man känner så det blev inte så ensamt till slut haha. Kom hem runt fem. Vaknade vidfem av att Annie ringde och sjöng haha, Så nu sitter jag hemma hos henne efter att ha tagit en promenix och köpt glass isolen. Får se vad jag hittar på idag, är bjuden på hemmafest hos José från jobbet för han har tagit examen, så vi får se om jag tittar förbi.
Nu ska jag fortsätta vara social med Anniebanani, funderar på att joina hennes dans nu haha. CIAO



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0