it´s raining man, hallelujah



Halloj
Igår åkte jag till stan och mötte Linda och Yas, vi gick först runt och gluttade lite och jag fick med mig en sjukt snygg t-shirt med mig hem, från H&Ms nya kampanj för Fashion against AIDS. Efter det gick vi till ett fik och satt en stund och snacka lite skit. Sen var jag tvunegn att gå förbi jobbet och kopiera mitt schema, så Yas åkte med mig medan linda drog till sig. På kvällen kom två kompisar över och joinade oss, skulle egentligen hjälpt tobbe med cv men vart inte så mycket cvskrivande haha. Idag vaknade jag i panik och trodde jag försovit mig till jobbet men icke. Idag på jobbet så vart det strömavbrott i hela hagsätra haha hur kul som helst. en 80årig tant började tjafsa bl a. hahaha.
Nu ska jag hoppa in i duschen och böra göra mig iordning för sen kommer Yas över. eftersom en annan inte har något busskort för tillfället, känner mig ganska fängslad i hagsätra. KUL! låt mig tänka på det i två sekunder.. ehm nej.
hahah
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0