Birthday sex



Idag vaknade jag upp hos Mille på kanonbra humör, jag gjorde mig iordning och kilade in mot stan för att möta Dimen, Bahar och Dimens syster, egentligen skulle fatou kommit också men hon kom aldrig. Stackarna hade väntat på mig i 4 timmar haha. Vi satt en stund i kungsan och pratade sen kollade vi runt lite, det var massa tält uppsatta med olika "stationer". Ett tält hade en liten minigolfbana uppsatt, man skulle sätta två bollar av tre i två hål, om man gjorde det kunde man vinna en resa. Men kass som jag är missade jag alla haha, men Ruzlin satte dom och har nu chansen att vinna, woho. efter det gick vi till mcdonalds och åt en cheeseburgare var. Jag började få ont i magen och beslöt mig för att åka hemåt, medan bahar och dimen skulle till dimen. de vill ha med mig på fest ikväll, men jag har faktiskt ingen lust, jag vet itne vad som hänt med mig helt sjukt haha, men vi får se, de kanske lyckas övertala mig ;)

På vägen hem mötte jag anniebanani och vi hann ta lite pics innan hon skulle vidare på date, ohlala.









snygg as hell måste jag ju bara säga att hon är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0