090623

Hello!
Nu sitter jag på balkongen i kvällsolen och försöker få mitt hår att torka snabbare eftersom min hårtork lyckats gå sönder, den lär sprängas närsomhelst. Ikväll ska jag till skogås med Melissa, vi ska grilla med Linda, sofia, sofie och natta vid någon sjö som finns där.
I förrgår var jag hemma hela dagen med en vän, dont ask why vi var helt enkelt för lata för att gå ut. igår låg jag hela dagen och stekte i solen med jordgubbar hemma hos annie, gaalet skönt. På kvällen drog jag och Melissa in till stan för en fika, vi satt på cafét till stängning och efter det tog vi en låååång promenad, förbi rådmansgatan och ner vid jarlaplan sen tillbaka till t centralen, på vägen träffade vi även på en skum prick, skum med stort S, hahaha.
Vi pratade som vanligt om allt + massa mer, känns alltid lika bra. Idag vaknade jag (som nästan alltid) av att disa ringde och väckte mig, vi skulle in till stan tidigt så det var lika bra, vi satt i solen och stekte och snackade sen gick vi runt i butiker, fick med mig en hel del hem, woho känns skönt att kunna shoppa lite igen haha. Jaja, nu måste jag snart börja rulla mot bussen så, ciao.

This is me right now



And this is me and Mille, from last night



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0