something

shosan
ligger på sängen har precis pratat med min melissa som är i usa, nu har hon vart borta en vecka, tiden har ändå gått fort, men så fort jag tänker på att det är tre veckor kvar blir jag crazy, vet inte vart jag ska ta vägen. men när hon väl kommer hem kommer det vara så sjukt bra, my baby.

I fredags efter jobbet drog jag direkt till stan skulle ut med några vänner, det var kul jag och bahar dansade loss på högtalaren, och "battlade" med någon snubbe, hade velat ha det på film för det var något att minnas haha. senare ville de vidare och efterfesta hos milad i östertälje men hade ingen lust att åka ända dit, så jag mötte enock och hirsche i bandhagen och fick sällskap hem istället. stackarn fick aldrig sova, höll honom vaken hur länge som helst med mitt snack om hur uttråkad och rastlös jag var haha, jaja sånt man får stå ut med när man känner lilla mig.
Igår kväll åkte jag till Linda, sofia kom också över en stund, vi såg på taken har redan sett den men den är så sjukt bra så skadade inte att se den igen. vi vaknade ganska sent och var ändå hur sega som helst, så när jag samlat krafter så började jag röra mig mot stan för att träffa yasemin, vi tog en promenad och käkade. därefter åkte jag bara hem, mötte annie en stund som hade vägarna förbi, satt och pratade i kanske 10 min, sen dess har jag bara suttit i min soffa med mami. Nu börjar det nog bli läggdags är alldeles för rastlös, eller ska jag kanske se på fatso som jag hört så mycket om?
goodnight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0