090725

shoosan! Fan vad dålig jagär på det här.. men men, whatever. Sist jag skrev så sov dimen och yas över, dagen efter gick vi till älvjsöbadet och solade, men jag hann inte stanna länge innan jag var tvungen att röra mig hemåt igen för att fixa iordning mig för att papi skulle hämta upp mig för att bjuda mig på middag. Han tog mig till Nynäshamn till en restaurang som heter Freja. har vart där förut med det var 2005, skitfint ställe, restaurangen ligger på en båt. Efter att vi ätit tog vi en lång promenad längs havet, vi vandrade i 1,5 timmar, och pratade om allt möjligt och tog foton.
efter att han släppt av mig hemma så kom H över, men han gick direkt ut och joggade, jag var helt slut så jag stannade hemma, skulle ändå diska och lite sånt. sen åt vi glass och myste. Dagen efter vaknade jag runt 12-13 tiden minns inte exakt, han sov hur som helst fortfarnade, (like always). Vi brottades och pratade, lyssnade på musik och såg på tv. Sen bestämde vi oss för att gå och köpa chips på ica, jag ksulle ändå hämta min lönespecifikation.
Sen la vi oss och kollade på Sunes sommar, under filmen kom även Yas över, vi såg på filmen alla tre, sen lagade vi mat tillsammans. Sen kom enock också, vi satte på filmen Morgan Pålsson världsreportern, haha. vid 2tiden lämnade killarna oss och begav sig hemåt. Jag och yas hade ingen lust att sova så vi tog en promenix till macken och köpte yoghurt och smörgås haha. efter det deckade vi nästan direkt. Igår vaknade vi vid 12 och skyndade oss upp, åt frukost och duschade sen begav vi oss till stan. Jag skulle fått min lön igår, vilket jag itne alls fått , pratade med sepideh och hon sa att vi skulle få den på måndag, tur det.. orkar inte med något krångel som tidigare. efter stan åkte jag hem, lagade gaaalet god mat åt mig och disa, vi satt på balkongen, åt middag, drack vin och pratade. vi funderar på att ta en weekendresa till london i september, whio:) Efter middaen så tog vi tbanan till stan för att se Bruno, och fasen vad bra den filmen är! hahaha jag får ont i magen bara av att tänka på den, jag skrattade så att magen värkte. Idag har jag för en gångs skull inga planer alls, känns hur skönt som helst. ska alldeles strax börja laga middag. Men ikväll måste jag göra något, annars lär jag drabbas av panik, klarar inte av att bara sitta rakt upp och ner och inte göra någonting. ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0