suummertime

Hola, long time no see! har inte orkat eller haft tid att  uppdatera på ett tag, de senaste dagarna har jag vart och badat och solat hela dagarna långa, träffade evelina också som kommit hem från turkiet, brun som tusan var hon (inte det minsta avis). Samma kväll som vi vinkat av Melissa på centralen innan hon skulle hem och hämta resväskan för att sen bege sig till USA så drog jag Yasemin, Linda, Sofie, Ida och Therese till Jonte som bor i sköndal, där var det massa som man kände igen, framåt 5 på morgonen badade vi i en pool som fanns i närheten, tillsammans med bögar haha! Vi fick dessutom se bögsex live, det är inte varje dag man får göra det, hah.
Vid 7 skulle killarna börja röra sig för de skulle ha match tidigt, så vi började åka hemåt jag följde med Linda, vi bestämde oss för att strunta i att sova skulle bara varaonödigt att sova bort hela dagen, istället lyckades jag somna på hennes golv och hon på sängen, jgag vaknade ungefär en timma senare, försökte väcka henne men det gickinte så bra, så jag drog till stan själv senare på kvällen träffade jag daniela tog en drink i stan och pratade. Dagen därpå bestämde jag och evelina att vi skulle dra och bada i eriksdal, där mötte vi även bahar och dimen, men eftersom alla är på det stället, så stötte vi på hur många som helst. Vi drog hemåt senare på kvällen och bestämde att vi skulle träffas dagen efter igen, men den här gången ville vi bada någon annanstans, det fick bli farsta så vi möttes i stan dagen efter, hann även med lite shopping, hihi. Vi tjejer mötte linda i farsta, sen gick vi tillsmamans till stranden. Där låg vi och stekte och badadenhela dagen, hur mysigt smo helst. senare kom även jonte, enock och några kompisar till dom förbi så då fick vi lite sällskap.
Dagen etfer  det drog jag och badade och solade igen, egentligen skulle vi åkt till nynäshamns havsbad men en del tyckte det var för långt, så jagoch Yas gick till älvjsöbadet, det var mys. Igår jobbade jag all day long, slutade kl 8. Då åkte jag till stan och tog en drink med Dimen och Milad, de skulle vidare men jag var alldeles för trött för att äns tänka tanken att följa med, jag åkte hem vid 00.
Idag ska jag jobba, 14-22. Efter det ska jag träffa h, Sofia fyller år idag ville att jag skulle med ut och klubba men jag kommer vara helt slut efter jobbet, har inte sovit mycket heller, får fira henne i helgen istället, grattis iallafall gumman! :D

  
myyyyyyyyys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0