summmerfeelings

HELLO!
jag är typ på sjukt bra humör, I dont know why, bara är det. haha. Igår jobbade jag, efter det kom evelina till mig och vi gick tillsammans och mötte Yas, hirsche och tobbe. Vi drog till älvsjöbadet för att bada, men jag hade tappat suget helt så yasi och evelini doppade sig snabbt. sen drog evelinis hem och tobbe skulle möta nån vän. vi andra vandrade mot mig, jag och hirsche drog ut och joggade haha. efter det satte vi oss nedanför mig och yas kom även ner och joinade oss, efter en stund kom tobbe, enock, erik och en annan snubbe. vi pratade en ett tag sen vart det dags för alla att rulla hemåt, så jag och yas gick och la oss. idag vaknade vi vid elva och rullade direkt till flaten med evelina, amanda och miranda. Vi låg och dunkade musik, skrattade och dök från bryggan, dansade och allt möjligt haha. Nu ska jag åka mot åkersberga (tror jag det hette) till  dimen som sitter kattvakt(haha) i någon väns villa, så vi ska sitta där ute på altanen i hängmattorna hela natten och prata, skitmysigt. ska börja röra på mig nu.
Ciaaoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0