090730



Hello. De senaste dagarna har jag gjort en hel del orkar inte berätta om allting. Melissa skulle kommit hem i onsdags, men nej.. hon kommer inte, idioten missade sitt flyg, fan saknar henne så mycket. Men när hon väl komemr hem då kommer vi ändå känna att det här var värt det, det var värt väntan, för sen när vi väl ses så kommer det vara hur bra som helst. vi har så mycket att prata om. Hon ringde mig i onsdags kväll, åh det kändes helt sjukt. har inte hört hennes röst på en månad. Galet!
Nu har jag precis kommit hem från jobbet, usch AVSKYR mitt jobb, har bestämt mig nu, innan har jag bara funderat på det, men nu har jag bestämt mig för att säga upp mig, frågan är om jag ska vänta tills jag har ett nytt jobb, eller om jag ska göra det redan nu, men kommer jag stå ut med att vänta tills jag lkyckats få ett nytt? anyway.. nog om det.

Här kommer lite pics från de senaste dagarna.


 























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0