Flo rida

Igår vaknade jag och gick nästan direkt över till disa för att hon skulle hjälpa mig med mitt hår, skulle försöka slinga det men lyckades väl inte sådär jättebra, men lite ljusare blev det, ännu ett steg på vägen liksom. En sak är säker, aldrig mer svart! haha. På kvällen skulle jag och h ut och äta, men han blev bjuden till tyrol för att se flo rida av sin chef och fick ta med sig någon så vi åkte dit istället, tillsammans med några andra. Personligen tycker jag inte att Flo rida är speciellt bra, gillar inte hans låtar men som en kul grej. Dessutom missade jag världens chans att få dansa med honom, fan ångrar mig verkligen nu i efterhand. Idag ska jag jobba klockan fyra så nu ska jag bara ligga i sängen och se på film, vilket jag längtat efter hur länge som helst, vädret är sämst så vad ska man annars göra på så kort tid? nada.





Supersnygga Yasemin och jag efter att  vi nattbadat med Enock och Jonte för en vecka sen. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0