bitch pleeeease

Hola!
Igår jobbade jag all day long, efter det skulle jag och h joggat men planerna blev ändrade i sista sekund, istället tog vi en promenad med annie till mcdonals och köpte glass haha. efter det vandrade annie hemåt och vi gick upp till mig. choklad sov över, och idag låg vi som vanligt och latade oss halva dagen, tog tom en powernap haha. Vid femtiden var det dags att möta dimen så vi lagade mat innan och gjorde oss iordning. Han åkte hem och jag och dimen köpte vattenmelon, sen gick vi till mig, gjorde pancakes och såg på film, då kom även min gullunge över Yasemin. Nu på kvällen har vi druckit varm choklad med grädde och snackat massa skit, mötte även enock en stund som var ute och joggade, yas och han är sååååå söta tillsammans hihi. nu ska jag vara social.
PEACE OUT NIGGA, NIGGA PLEEEASE!



Om mindre än en vecka är min älskling hemma, wihoooo :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0