10 juli 2009

goodmorning!
Igår blev jag som vanligt väckt av att det ringde, det var annie. hon ville komma över och låna lite kläder och ett par skor till göteborg. Efter en stund kom hon och malin förbi mig, annie stannade inte länge utan kollade mest efter något att låna. Efter att hon knatat hemåt så åt jag och malin pannkakor, satt och snackade om allt möjligt och såg på tv. vid nio började hon röra sig hemåt och jag mötte hirsche. Vi tog en riktigt lång promenad i regnet, vi tog tbanan till globen, gick därifrån till centralen. från centralen tog vi tunnelbanan till farsta för att hälsa på hans syster därefter tog jag bussen hemåt.
Kan också tala om att idag fyller han år, hela 20 år! Happy birthday, baby!

Nyss blev jag väckt av att mamma ringde och berättade att jag har fått gratisbiljetter till Brittans konsert på tisdag, jag och daniela ska gå och jag frågade om en extra, hoppas hoppas hon kan ordna det. woho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0