090715


shosan. sitter nu på sängen ska snart laga mat, idag rullade jag med annie till stan fick med mig ett snyggt halsband och ett par örhängen med mig hem, men nu är det minsann slutshoppat för min del, iaf den här månaden.. haha. igår åkte jag till stan med daniela snabbt så fort vi vaknat, köpte två "jackor", ett linne, ett annat linne med dragskedja, en annan snygg topp samt ett armband, har blivit besatt av smycken, innan var det bara örhängen som gällde men nu, nej får inte nog haha. Efter det stressade jag in i duschen och började göra mig iordning för att vi skulle till globen och se britney, YES you heard me! BRITNEY SPEARS! hahaha, ironi baby, vi fick gratisbiljetter av vår moster så, hirsche följde också med, han är ju trots allt ett stort fan av henne.. hahaha. (or nooot!)
efter konserten, vilken var sämst! hon mimade under hela kvällen bortsett från en låt, everytime, då hon satt stilla. och den var riktigt bra, men resten.. nejdu, det var mer circus än konsert! hon dansade inte äns. Hur som helst, efter konserten gick vi tre och åt kebab vid gullmars, sen åkte daniela hem och vi blev lämnade ensamma, vi tog en fet promenad från gullmars till hagsätra.
Ikväll ska jag träffa Evelina, men hon är hos frisören så innan dess ska jag passa på att fixa rummet, äta och duscha :)
Simma luuugnt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0