090713

Hola!
I lördags åkte jag och Yasemin till gubbängen för att kolla på när boysen spelade fotboll, de hade någon turnering, efter det drog vi hem till mig och latade oss, senare på kvällen åkte vi till högdalen till said han hade en liten chillkväll, alla dansade och hade kul, spelade även lite xbox, och jag knäcker! eller inte.. hahaha.
vid fem började vi röra oss hemåt och jag mötte disa som slutat jobba i rågsved så vi tog en promenad och fick sällskap hem. Igår låg jag i sängen heeeela dagen, hade sån galen värk. På kvällen gick den över så jag drog och mötte kusin, vi drog hem till henne , satt och snackade om allt och ingenting, damn how i love her! Vi skulle vaknat 12 för hon skulle till jobbet, men vi försov oss en timme, great! haha, nu har jag nyss kommit hem och ska slänga i mig något att äta och duscha sen ska jag till jobbet. Ikväll efter jobbet ska jag förmodligen träffa en vän som jag inte träffat på snart ett år, kul:)
Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0