Im sick

shosan
jag har gosat ner mig med mammas duntäcke i soffan, är överdrivet förskyld, halsen kittlar &svider och min kropp värker, förvånar mig inte om det är feber som försiktigt smyger sig på. vore rätt typiskt. Måste snart ta en promenad förbi ica vilket fall för att kolla arbetsschemat den här veckan, gode gud gör så att dom inte ändrat något. vill inte jobba. om det står som vanligt så ska jag inte jobba förens nästa helg. anyway. I onsdags fyllde som sagt Melissa år, så på kvällen drog vi till stan ett par stycken, först på nivå och förade och där träffade vi på massa vi känner så vi drog vidare med dom till ego där det redan var några som de kände. det var en sjukt rolig kväll och födelsedagsbarnet verkade mycket nöjd, det var ju det viktigaste :)
i fredags efter skolan drog jag och yas hem till mig, efter det åkte vi till stan och mötte Nina och Julia och tog en fika. Jag kände mig redan då lite krasslig men ändå lyckades tjejerna övertala mig att haka på ut på kvällen. vi bestämde oss för att dra till Mama africa, för att prova på något nytt. när vi kom dit så är det ända vi ser punkrockare i stora kängor och tuppkamm, haha. så vi beslöt oss för att dra till dembow på mango bar ist. träffade på en hel del som man känner där, kul. drog därifrån vid 2tiden för att jag hade ont i min stukade fot och halsen hade blivit värre, träffade på daniel tog en liten promenad med honom innan jag beslöt mig för att gå hem och sova. när jag äntligen lagt mig i sängen smsar enock, "kom ut, vi behöver prata!" jag frågar om det hänt någonting för att jag precis tänkte sova. "ja, kom snälla:(" svarar han. så ja vad har man för val, jag klär på mig och går och möter honom. and guess what? idioten drev med mig! han ville bara ha sällskap hahaha kl var ungefär 4-5 på natten! snacka om att jag ville strypa honom där. men men vi tog en promenad, sen följde han mig hem. somnade vid 7 den natten. haha. Igår träffade jag baby på kvällen, han tog mig till världens mysigaste plats, hammarby sjöstad. vi satte oss ute på nån grej vid vattnet och pratade om allt möjligt. borde tagit bilder men tänkte inte på det då.. haha.

har massa nya bilder att bjuda på från veckan, men orkar verkligen inte ladda upp dom nu. det tar sån tid men snart jag lovar haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0