It's all about me

Det här är myyyyycket oseriöst! hahaha

Lovar du att vara ärlig? nej
Du heter: Therese
Smeknamn: yasemin kallar mig henrietta, en del kallar mig tessie
Låt som när du är ledsen sörjer till? Tommy Reeve - I´m sorry

Beroende av: vänner
Vem behöver du mest just nu: eehm...

Vad tror folk om dig? bitch, men när dom lär känna mig blir det andra bullar

Stämmer det? NEJ
Vad får du oftast komplimanger för? väldigt olika, mest mina ögon.

Vad säger du för att imponera på någon? Hej jag heter therese och jobbar på Ica. HAHAHA

Hur imponerar man på dig? dyk upp med en bukett rosor i stringkalsonger då har du mig direkt på tråden! 

Brukar du skratta för dig själv? ja haha

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: hej hopp lille snopp från yasemin, vem annars?!

Var bor du? Hagsätra och huddinge
Trivs du där: Stråååålande

Äger du några converse: Jeppjeppjeppjepp
Sprit, cider, vin eller öl: haha typ cider
Brukar du bli för full: nej
Vad har du för mobil operatör: comviq
Är du allergisk i mot något: nej inte direkt
Har du haft sex idag: nej
Nästa mål i ditt liv: studenten

Hur svarar du i mobilen: JA HEJ du har kommit till Therese maria sandberg lindblom

Vem ringde du senast? claudia
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: att hon var i skarpnäck

Antal timmar sömn inatt: inte den blekaste aning
Sov du ensam: ja tyvärr
Brukar du komma i tid: haha nope

När mår du bra: I stort sett hela tiden
När blev du fotad senast: Igår

Hur känner du dig nu: Glad

Vanligaste färg på dina kläder: ops, det är olika hela tiden
Vad tycker du om fötter: PRATA INTE OM FÖTTER MED MIG
Vad saknar du: my baby
Hade du en bra kväll igår: ja

Favorit dryck på morgonen: juice

Rakar du benen: nej verkligen inte vaddå gör du det?
När brukar du oftast gå och lägga dig:  alldeles för sent
Är du blyg? ja jag vågar knappt kolla någon i ögonen..
Sysslar du med någon idrott: jag och yasemin pippar ibland det är min idrott 

Vill du hellre ha mail än brev: hmm kanske är inte så insatt i sånt där
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: njae.. inte direkt livslång kärlek
Har du spytt offentligt: ja

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: runka, ha sex och kissa mot ett träd

Är du nöjd med ditt liv: japp
Är du bortskämd: nej
Vad gör du i morgon: följer med dutt när hon ska fixa sina nails och gå på någon mary kay grej

Vad är det värsta du vet? falskhet
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? waaaaay to much
Vad behöver du just nu? EN JOINT, vad fan trodde du???????

Vilken kändis tycker du är en bra förebild? SNOOOP DOGG

Vad längtar du till: min jolle som ligger och väntar i yasemins ficka
Har du bra vänner och äkta vänskap? OFCOURSE
Vad använder du för shampoo? jag brukar blanda morgonkisset och bajset och tvätta håret med det. Try it!
Vad är det finaste du fått? en kram av melissa
Hur gammal är du: Jag föddes i maj 91, så då borde jag vara.... arton.
Om fem månader: still eighteen
Du samlar på: massagestavar
Gröna eller röda äppeln: föredrar nog bruna
Vem ringer du när du är arg/ledsen: min rektor

Gillar du golf: jag bara älskar golf det har en väldigt stor plats i mitt hjärta
Vilken tid gick du upp idag: kl 2

Har du sovit i din egna säng inatt: halva natten, fick mardröm och kröp ner hos pappa
Har du strumpor på dig nu: ja fyra par
Vad ska du göra ikväll: inviga min nya massagestav tänkte jag

Är det okej att gråta: nej kan jag inte påstå
När grät du senast: jag gråter just nu

Laddar du ner musik och film från Internet: ja

Vad skulle du göra om du vann en miljon: utöka min massagestavsamling

Bär du glasögon eller linser: nej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: ja gud ja, jag kan inte använda annat
När går du upp ur sängen en helgmorgon: vid 12-14

Har du piercing: ja
Vill du gifta dig: ja

Vill du ha barn: ja såklart
Solar du ofta: när det är sol, ja
Är du bra på att laga mat: haha nja. om jag vill kan jag
Gillar du att dansa: ja
Är du flygrädd: nix
Hur vig är du: lagom
Vad dricker du helst när du är törstig: vatten med is
Vilken är din favoritglass: magnum almond

Tror du på ett liv efter döden: ja
Tycker du om sushi: aldrig ätit
Vad äter du helst när du ser på film: sperma

Bor dina föräldrar tillsammans: nej
Har du tandläkarskräck: nej
Är du morgon- eller kvällsmänniska: allt
Vilken ögonfärg har du: brungröna
Har du någon gång gråtit dej till sömns: ja
Biter du på naglarna: ibland
Röker du: bara hasch
Hur ofta tränar/motionerar du: 14 ggr i veckan
Senaste låt du hörde: Mr. Vegas - Hot fuk

Vad gör du på helgerna: sitter hemma och deppar typ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0