I brist på annat

ALLMÄNT...
Namn:
Therese Sandberg 
Piercingar: tungan, under läppen
Tatueringar: Live. Love. Laugh. vid gumsken
Längd: circus 1.60
Skostorlek: 37-38
Hårfärg: Brunt
Är du kär i någon: Ohyes
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja
Tänker du på självmord: Aldrig i livet
Tycker andra att du är attraktiv: Alla tycker olika men det är klart! haha
Vilket shampoo använder du: det varierar
Vilken parfym använder du: det beror på vad jag ska göra höhö.
Vad är du rädd för: death
Gillar du att tvätta: njae inte direkt men när allt väl är rent är det definitift värt det
Gillar du Berg-och-Dalbana: ja


SENASTE...
Film du hyrde:
minns inte

Film du köpte: minns inte
Låten du lyssnade på:  Lady saw - Sycamore Tree

Låten du hade på hjärnan: Keri hilson ft. Kanye west - Knock you down
Låten du laddade ner: Ciara - promise (hela albumet men det var den jag ville ha)
Personen du ringde: Melissa
Tv program du tittade på: måste nog ha vart Paradise hotel för väldigt länge sen.
Personen du tänkte på: my baby


FAVORIT...
Mat:
allt men jag älskar kyckling och utländsk mat
Låt: det finns många.
Sak att göra: oj, massoooor. det beror på vem eller vilka man är med
Sport: kolla på? fotboll köra själv? nothing
Dryck: vatten, fanta & oboy
Kläder: ALLTALLTALLT
Film: finns många, men favoriten just nu måste vara Bruno
Bil: har ingen koll haha

ANTAL...
Gånger du varit kär:
2
Gånger ditt hjärta brustit: 1
Hjärtan brustit på grund av dej: ops..
Gånger ditt namn varit med i tidningen: just mitt?
Ärr du har på kroppen: har flera på knäna, jag föddes klantig. haha

SENASTE...
Bok du läste: Asyl av Liza Marklund
Personen du fick mail av: ehm mailar aldrig?
Personen du fick brev av: Tele2 räkning haha
Personen du fick sms av: pascal
Gången hela din familj åt middag tillsammans: 6 år sedan om inte mer.
Saken du köpte: lite kläder idag

ÖVRIGT...
Vad har du gjort idag:
Jobbat jobbat jobbat, sen åkte jag till stan med mille en stund
Var det kul: att jobba? njae. roligare än vanligt iaf. stan? ja.
Hur tidigt stiger du upp: vid 12-13 men idag 6.30
Gillar du att slåss: nej
Vad ska du göra ikväll: sova

Är du seriös: haha jag är nog den mest oseriösa personen jag vet, men jag kan såklart vara seriös också
Vad är du allergisk mot: falskhet
Var har du ont: ingenstans just nu
Använder du hårspray: ibland
Kan du stå på händer: mot en vägg, ja
Favorit serie: kollar aldrig på tv men vänner är verkligen en klassiker

ÖVRIGT MER...
Salt eller socker: sugar
Gillar du ketchup: ja
Är du glad nu:  jag är alltid glad, men just nu orkar jag inte le är alldeles för trött haha.
Var du glad igår: ja
Känner du någon som jobbar på sjukhus:  melissas papi haha
Vad dansar du till: musik
Stockholm är:  väl ganska mysigt
Göteborg är:  säkert lika mysigt det, men har aldrig vart där
Kan du sjunga: alla kan sjunga, frågan är om det låter bra..
Mer värt än guld: Kärlek på alla sätt och vis
Spaghetti eller makaroner: makaroner
Ett land jag helst vill besöka: det finns så många, jag vill besöka usa och olika länder i afrika.
Ska bli skoj: Att komma tillbaka till skolan om två veckor och träffa allt folk igen.
Ska inte bli skoj: Att börja plugga när jag kommer tillbaka till skolan
Sparar till:  Resor och lägenhet
Väntar på: studenten
Pålägg som gäller:  butter and cheese
Dagens dryck: Water


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0