Now Im screwed

Good job Therese! Somnade tidigt igår eftersom jag vaknat så sjukt tidigt på morgonen och skulle upp tidigt idag igen. Vaknade inatt kl 3 utav världens mardröm, creepy. lyckades somna om vid halv fem ungefär. jag försov mig idag, mamma kom in på mitt rum fem över 8 i panik och skrek therese började inte du 8? jo sa jag och flög upp ur sängen, jag slängde på mig kläder och sprang ut direkt. ringde till jobbet och sa som det var och att jag var på väg, men han hade redan ringt efter en reserv så nej inget jobb för min del idag. och nu.. nu är det kört jag kommer nog inte tillbaka dit igen, men det känns inte så farligt faktiskt jag klarar mig, jag ska söka nytt jobb, jag tänker inte ge upp, jag ska söka söka söka. Nu har jag precis vart nere i tvättstugan och slängt i massa tvätt, ska snart ner igen och slänga in ännu mer. sen bär det nog av till lidingö till annie som bor i sin brors lägenhet där under helgen. skulle egentligen åkt dit senare men jag kan lika gärna åka dit under dagen eftersom jag inte behöver jobba.

See ya


kattigaste bilden på mig, ever hahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0