My baby is back

Hey there.
Igår var jag med h halva dagen tills yasemin kom och våldgästade min lägenhet, släpade upp oss ur sängen gjorde frukost åt oss och nästan slängde ut oss ur huset för att vi skulle åka och sola, men när vi kom ut hade solen redan hunnit gå ner haha syyynd. By the way, jag vaknade av världens bästa överraskning - Melissa hade ringt! Hon var alltså tillbaka i vårt land, hon var bara några km ifrån mig igen, yeey! Så på kvällen åkte vi till stan tog en fika och skrattade och snackade om aaaallt som hänt under de här fem veckorna, så våra munnar var aldrig stängda. Idag har jag vart hos frisören, slingade och klippte håret. Alldeles strax ska jag möta tjejerna vi ska ha en liten chillpill kväll med filt och snack.
Imorgon bär det av tillbaka till frisören för att avsluta det jag påbörjat haha sen ska jag somna tidigt (måste vända om dygnet). måste rusa, ciao! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0