090811

Hello!
i söndags åkte jag som sagt till lidingö. stannade över natten. vi hade jättemysigt vi åt mängder av kladdkaka, jag dödade annie på xbox och så såg vi flera filmer, dessutom tog vi flera promenader, först under dagen i solen sen mitt i natten kände vi för att lufta oss lite. Vi vaknade vid ett igår, egentligen skulle jag till flaten och bada med några men eftersom det var så molnigt så sket det sig. istället åkte jag hem sen mötte jag disa en stund, eftr det åkte jag till stan och käka kebab med daniela. sen mötte jag h och tog en promenix. idag vaknade jag av att melissa ringde. ska alldeles strax åka mot henne, vi ska se på Prom night har hört att den ska vara bra. ikväll måste jag tyvärr hem och sova för jag ska upp tidigt imorgon och börja mitt jobbsökande, jag har inte fått kicken, men jag vill inte stanna kvar, har inte trivts där på flera flera månader så nu ska jag ta tag i det och söka nytt, äntligen. Therese ska börja skärpa sig nämligen, jag ska ha ett nytt jobb, börja spara och resa nästa år. WEY! haha. Snart börjar skolan, vilket faktiskt känns skönt. det ska mest bli kul att träffa alla igen, plugga dock känns ju inte lika roligt.. men men. Finns inte så mycket mer att säga..

Jo jag vet, jag är lycklig! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0