090807

Hola!
Igår åkte jag och yas till frisören tidigt på morgonen, därefter gick vi till huvudsta badet och solade och badade. Sen åkte jag till stan ochmötte disa, vi åt middag på kebabhouse, yummie!
Senare på kvällen tog jag, hirsche, yasemin och enock en mysig promenad i slussen uppe på höjderna. Vi satte oss på ett par bänkar en bit bort och pratade och myste. Yas var tvungen att hinna med sista tunnelbanan så vi började röra oss tillbaka id 00tiden, jag enock och hirsche skulle mot hagsätra så vi tog en promenix till gamla stan och åkte därifrån. vi följde enock hem därefter mot mig.
Idag vaknade jag för ungefär en timme sen av att annie ringde och väckte mig. och  nu pratade jag nyss med mel och evi, damn vad avundsjuk jag blir, dom är på väg till farsta badet för att sola jag vill ooooockså. men en annan ska ju jobba hela dagen och heeela helgen, från morgon till kväll. Dessutom sägs det att det ska bli kasst väder igen efter helgen, KUL!
Anyway, måste kila. Ciao


Gårdagens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0