090803

Hello. klev precis ur duschen, idag har jag vart ute och joggat med enock, trodde jag skulle dö i värmen men nix jag lever fortfarande haha, efter det följde jag med till honom vi satt och snackade om allt möjligt kollade på foton när han var liten sen kollade vi runt lite på bilder på datorn. Ikäll ska jag träffa H, vet itne riktigt vad vi hittar på. Häromdagen var vi i kaknästornet, skitmysigt. har velat åka dit jättelänge så äntligen fick jag som jag ville haha, efter det åkte vi och åt kebab höhö, det brände jag snabbt bort igår genom att jogga med annie, hur skönt som helst var det. men nu blir det ingen mer jogging förens på onsdag nu behöver vi vila lite haha. Imorgon ska det tydligen bli fint väder så vi tänkte dra och sola några st får se:) sen på onsdag har jag bokat tid för slingning och klippning wihooo har hållt på med håret hur mycket som helst under sommar en och velat få det bra, men inte lyckats så nu jävlar gäller det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0