I´ve got the power!

YEEEEEEEEEEEES! Guess what? Jag fick jobbet!
Jag har förmodligen inte nämnt det, men jag lämnade in en ansökan på Ica här i hagsätra för någon vecka sen, några dagar efter det ringde de och frågade efter en intervju. Jag kom nyss hem från den och jag har nästan flygit på rosa moln, jag är så lycklig!
Redan nästa vecka ska jag dit, torsdag och fredag för att träna på att sitta i kassan och på lördagen börjar mitt första arbetspass. åååh fan vad bra det känns!
Nu jävlar ska det firas! dock inte imorgon för då ska jag sitta barnvakt, men på lrdag, då jääääääklar!

Snart ska jag till skolan med Yasemin och Yohanna, bara för att äta och hämta någon onödig fakta till ett projekt vi sysslar med. sen bär det av hemåt för att baka med Claudia, yuuummie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0