I love it

Jag måste bara säga, åh vad jag är nöjd med farsta gymnasium! Den skolan förändrat allt. I love it!
Helgen har vart chill, men samtidigt galen. I fredags drog jag och Yasemin till Wang, vi tog det bara lugnt med honom, Enock och Sanil. spelade kort och snackade. Runt ett kom fredrik också. Vi gjorde inte så mycket mer än spelade kort och snackade den kvällen. Yasemin skulle sova hos mig så vi började knalla hemåt strax efter 4. somnade nästan direkt vi lagt oss i sängen, skönt haha.
Vi vaknade vid 14tiden igår, då skulle hon hem nästan driekt. Så jag följde henne till tunnelbanan sen gick jag hem, duschade och började göra mig iordning. Vid 18 mötte jag Claudia för att åka förbi min pappa för att hämta lite småsaker, men huset står ju tomt eftersom han och frugan är i Papa new guinea tror jag det hette, det ligger ovanför Australien har jag för mig att han sa. Orättvist. haha.
Efter det åkte vi till mig igen, bytte om och började röra oss mot wang för att fira Sanil på riktigt eftersom han fyllde 22 år i onsdags. Det var en hel del där från skolan som vi itne pratat med tidigare, så det var kul. sen kom även resten av tjejerna, Melissa, Nella, Catta och hennes kompis Maria. det var en härlig kväll, trots en del tjafs mellan några av oss tjejer. men det löste sig som alltid direkt. Vid två tänkte jag börja dra, då hade de flesta redan dragit. Så jag gick sällskap med Fredrik eftersom vi bor åt samma håll. Han övertalade mig att följa med upp för att han skulle visa mig något. Sen så fastnade jag där, vi satt och pratade ett bra tag. sen slutade det med att vi båda somnade haha. jag vaknade vid 9 imorse, då sov han fortfarande som en stock. så jag började knata hemåt. Och idag har jag inte gjort någonting, sett på film och tvättat, nu måste jag ner i tvätten för att hänga upp allt. sen är jag klar :)
vi får se om jag stannar hemma ikväll eller om jag beger mig och träffar någon.
Ciaao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0