081101

Tjenixen, Melissa var hos mig större delen av dagen igår, vid fyra åkte hon hem, efter det mötte jag claudia och åkte till skärholmen för jag skulle kolla på skor. Efter det åkte vi hem till claudia, vi mötte nella på vägen. vi åt middag och satt och pratade sen kom melissa dit, efter det mötte vi catta och några, för att nella, catta och de andra skulle klubba medan ci andra tjejer skulle möta yasemin. På vägen till yasemin åkte vi helt fel och hade värsta äventyret haha och det var sjukt kul. strax efter ett kom vi hem till en kompis från skolan, han och hans kompisar satt och krökade så vi gjorde detsamma, det ar skitkul, sen vart det morgon och lite spårade ur, men nu är vi hemma hos mig, claudia, melissa och ugur. Jag har inte sovit på hela natten, men jag är inte redo att somna, jag känner för att ta en dusch sen städa hah. mamma kommer hem imorgon och jag vill överraska henne med ett skinande rent hem, höhö. Och jag måste bara säga att claudia är världens gulligaste och Melissa och ugur, de är så gaaaaaaaaaalet söta tillsammans jag skojar inte, de ligger i min brors säng tätt intill varann och sover. jag blir tokig, jag har smygfotat de, kunde inte motstå haha. Turturduvor asså.
Nu ska jag städa, diska osv. sen ta en dusch, skrubba hela mig, ni vet hur det känns när man inte osvit på hela natten, haha. Sen måste jag gå och handla mjölk, bröd och mat. Jag ska minsann visa min mamma att jag är ansvarsfull haha :)
Have a nice day


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0