Just my luck!

Godmorgon!
Var tvungen att stiga upp tidigt idag därför att det skulle komma någon rörmokare eller vad det var, haha.
Men jag ska inte klaga, för det var riktigt skönt att vakna i  lagom tid, har en hel del jag ska hinna med idag också, så det skadar inte heller :) Ska alldeles strax dra mig mot huddinge för att köpa ett nytt batteri till min mobil efter den lilla olyckan i hissen i förrgår.

Jag och Melissa står i en hiss. Jag tar upp min mobil och tänkte filma Melissa, då slår hon till mobilen som då flyger i golvet, batteriet åker av och nerför hissen. Just my luck!
Så måste kila och köpa nytt idag.
Därefter ska jag antingen ta en sväng förbi jobbet för att hälsa på (börjar ju nästan bli tokig utan dessa barn) eller följa med A och simma.
Hur som haver, nu måste jag börja göra mig iordning. Men vi kanske hörs senare.
Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Hon kanske inte ville bli fotograferad?

2008-03-27 @ 18:51:59
URL: http://www.metrobloggen.se/lp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0