Long time ago

Tjenixen!
Jag sitter nu hemma hos papi, vilket känns lika konstigt som alltid. Jag vet inte hur länge sedan jag var här och hälsade på sist, så nu har jag bestämt mig för att stanna över helgen. Kanske tom in under veckan, det beror helt och hållet på. Jag kom hit runt två tiden efter att ha vart hos Melissa. När jag kom hade pappa och Hilleville precis åkt in till city, så jag har suttit på altanen och stekt en stund och tagit mig ett pass på träningscykeln.
Ikväll ska jag träffa A, vi vet inte riktigt vad vi ska hitta på än, kanske blir det bio eller så kommer han över hit, eller något helt annat haha. we'll see!

föresten, Melissa&jag hittade en jäkla massa gammal musik på youtube igårkväll, haha.
Bland andra:
Fre - Stanna här hos mig
Maqic - Kom tillbaka
Anton och Affe - värdelös
Anton och Affe - Gråt dina tårar
Fonky Fresh - Du var mitt allt
Kymani Marley - Warriors
 
Haha, jovisst minns man gott och väl den tiden då man brukade lyssna på dessa? Ohyes.

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Musik väcker många minnen

2008-06-28 @ 23:41:39
URL: http://www.metrobloggen.se/lp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0