Tjao

Tjenixen!
Det har vart en strålande dag, först satte jag mig i solen och åt frulle samtidigt som jag passade på att bättra på brännan. Därefter packade jag ihop lite träningskläder för att därefter bege mig mot gymmet. Innan det var dags för träning mötte jag Disa, tog en promenad med henne och sen satte vi oss i solen och köpte glass och läsk, mums! Efter en stund var det dags för mig att börja knata vidare till gymmet för att möta upp min älskade älsklingspälskling Annie!
På gymmet lärde hon mig hur en hel del mackapärer fungerar, skönt.
Efter att vi tränat i över en timma så drog vi hem till henne, stannade där en stund innan jag skulle fortsätta hem. Hade hyfsat bråttom, det var meningen att A skulle komma hit för att vi skulle se matchen tillsammans, men det blev för sent, han skulle inte hinna innan matchen skulle börja. Så det sket sig, vi ska istället ses imorgon.
Snart åker den jäkeln, usch vad tomt det kommer bli.. sen ses vi inte försen i augusti. Men men, det blir säkert bra,
jag åker till Grekland med min bästa vän och vi kommer ha The time of our life.
Nu hade jag och Annie tänkt ta en promenix, men när jag nyss såg ut genom fönstret så möttes jag utav regn. Då försvann plötsligt det suget.. Så det lär väl bli en myskväll hemma i soffan framför finalen mellan Tyskland-Spanien tillammans med Hilleville och Papi. Naturligtvis håller jag hårt på Spanien som hittils ligger före med 1-0. Yes!

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Intensivt

2008-06-30 @ 19:04:45
URL: http://www.metrobloggen.se/lp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0