Det var på tiden

Hej hopp, jättesnopp!
Igår var det en sådär lagom seg dag faktiskt.
Så fort jag vaknade gjorde jag mig iordning för att åka förbi dagis och hälsa på, har inte träffat barnen på flera veckor. Har saknat de så in i norden!
Efter att ha pussat och kramat klart dem så började jag dra mig hemåt då jag var så hungrig att jag trodde att magen skulle gå sönder. På kvällen lunkade jag över till Annie för att se vad hon och Malin hade för skoj på G. Det visade sig att de bara hade tänkt att ha en myskväll framför tvn med fruktsallad, medan jag kände för att hitta på något. Så vid 22 drog jag och mötte A. Vi tog oss en promenad vid vattnet. Mys.
I själva verket hade jag velat dra till Café opera för att checka in Melissa när hon gick på bardisken. Men jag tvekade för att jag var rädd att jag inte skulle komma in pga min ålder så det sket sig.
Idag ska jag träna, yey! Därefter bär det av mot Tullinge med Melissa för att träffa Basse.


Melissa är tjejen i grönt längst till höger.
Lånade bilden från Blondinbella.se

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Låter kul

2008-06-25 @ 14:19:56
URL: http://www.metrobloggen.se/lp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0