080626

Hello!
Idag har det vart strålande sol i stort sett all day long, kanon!
När jag vaknat tog jag en sväng förbi gymmet, skönt med lite träning. Efter det satte jag mig hemma på balkongen och solade i circus 2 timmar. sen mötte jag Annie och Malin en stund, satt och pratade om allt möjligt. Nu har jag precis duschat för tredje gången idag och ska snart möta A. Jag är sugen på att ta årets första utedopp men den där badkrukan verkar inte alls lika taggad, haha. 
Efter att ha umgåtts med honom ett tag ska jag kila vidare till Annies place för atta stanna under natten. Yey!
 Ha en trevlig kväll! :)

21 dagar kvar hjärtat!






Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Ja, det är skönt att träna.

2008-06-26 @ 22:19:29
URL: http://www.metrobloggen.se/lp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0