080602

God eftermiddag!
Igår somnade jag för sent, vilket gjorde att jag vart hur trött som helst hela dagen, och den otroliga värmen har inte gjort mig piggare.
Igår var jag med Angelika en stund på dagen, vi drog till ett bad för att ligga och steka ett tag. Men överdrivet länge fick vi inte ligga ifred innan det kom några killar och störde. irriterande. Efter att ha vart med Angelika mötte jag Disa och tog en promenad, sen satt vi på min balkong och pratade.
På kvällen åkte jag till huddinge för att möta A, vi gick runt och pratade, träffade även på älsklings Melissa där.
Kom hem strax efter 23. då tog jag dagens tredje och sista dusch haha. Sen var det dags för sängen.
Idag har jag vart på jobbet och lekt med barnen, nu är det bara två dagar kvar sedan får jag inte träffa de föräns i höst. suck.
Efter att jag slutat tog jag en snabb sväng förbi Farsta för att inhandla något nytt plagg.
Hittade dock inget speciellt, med fick iaf med mig en grå hög kjol, samt en rosa kofta hem.
Nu ska jag byta om och möta Angelika, vi hade tänkte åka och bada men det verkar som att solen har bestämt sig för att ta sig en tupplur bakom molnen. Så vi får se vad vi istället hittar på ;)
ciao puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0