081229

Shulululu, kl är elva och jag har redan vart vaken i två timmar, usch jag är hur trött som helst hade kunnat sova längre, börjar inte jobba förens kl 14. åååh suck jag orkar inte, plus att jag stänger idag vilket betyder att jag inte är hemma förens strax innan 22. Men imorgon är jag ledig, finally! dock jobbar jag på nyårsafton tills stängning, så det blir galet stressigt hem, duscha och görs mig iordning. Men det löser sig.
Igår drog jag till Enock med wang och yasemin, Vi såg på saw 5 som var sämst! sen satt vi och pratade om allt möjligt, haha jag och wang hade värsta diskussionen om graviditet hahah intressant.

jaja nu ska jag ut på balkongen höhö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0