Vilken morgon!

Hallå! Idag har jag faktiskt vart på riktigt bra humör, trots det megatråkiga vädret. Men man kan ju inte alltid få som man vill ;)
Dagen har tyvärr inte vart lika bra för andra som för mig. Morgonen började med att när jag kom  till jobbet så står det ett antal polisbilar utanför, samt ett gäng reportrar och journalister. Jag gick in till dagiset där Heidi berättade om vad som hänt, det var tydligt en mamma och hennes 19åriga dotter som blivit knivhuggna. Det var en granne till de som hittat de i porten som de kravlat sig ut till för att få hjälp. Sedan kom ett barn med sin mamma som bor i huset intill, hon berättade att hon hört bråk hela natten och vid 5tiden hade det rusat runt poliser i lägenheterna omkring. Usch, förskräckligt..
Det värsta är att ända sedan det som hände Riccardo känns det som att det bara skett mer och mer olyckor. Tar detta aldrig slut? Man blir galen. När vi tog rast gick vi förbi bara för att se, då var Svt där samt städare.

Anyway, efter jobbet åkte jag och Angie till gymmet för att sola, där stötte jag även på Melissa och Veronique.
Nu är jag tillbaka hemma och ska snart kila iväg och äta middag med Annie och hennes vän Alexander.
Antingen hörs vi senare, eller imorgon, Ciao! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0