Rythm of the night!

Hallo!
Lika dålig uppdatering som vanligt, haha. Nu sitter jag här och är 100% redo för lite lördag. Ska alldeles strax möta Melissa, vi ska in till stan och möta Catta därefter ska vi kila mot rådmansgatan på fest med W och hans vänner. Idag har jag inte gjort mycket alls, har vart riktigt seg hela dagen lång, vid 18 mötte jag Daniel i hagis och så gick vi tillsammans till Annie. Efter en stund lämnade jag dem ifred och gick hem till mig för att förbereda kvällen.
Först var jag inte alls taggag för en utekväll men till min räddning så fanns låten Rythm of the night - Valeria, Moulin Rouge soundtrack. Riktigt bra låt ;P
Nu börjar det hursomhelst bli dags för mig att packa ihop det sista. Men innan jag kilar måste jag berätta att jag träffade Anna igår, det var nästan precis ett halvår sedan vi sågs sist, så vi hade en hel del snack att ta igen haha. Vi fick oss iallfall flera goda skratt. Strax innan jag skulle knata mot pendeln hem så gick vi och hälsade på några kompisar till henne, trevligt.
Aja, nu blev det lite stressigt här, vi hörs!
Ha en trevlig kväll folks!

Kommentarer
Postat av: Lena Petersson

Ha det bra du också

2008-04-16 @ 18:56:42
URL: http://www.metrobloggen.se/lp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0