Hej igen!

hey there!
I know, jag är sämst på att uppdatera.
Den här veckan har jag inte mått något vidare, huvudet har snurrat så att jag blivit illamående.
Jag kan inte säga att jag vart sjuk, men något har vart fel. Har ätit dåligt, så har haft dålig energi och näring. Nu börjar det iallafall bli bättre, men är fortfarande itne helt bra.
Trots detta så gjorde jag ett försök och åkte in till stan med Disa, köpte lite kläder när jag ändå var där. Efter att vi gått runt i ungefär 2 timmar kom huvudvärken tillbaka och därefter illamåendet så vi begav oss hemåt.
Nu sitter jag här och funderar på att ta något att äta och därefter gå och lägga mig. Vill bara bli helt bra så att man kan komma ut i det härliga vädret på riktigt igen!
Och på fredag har jag inget val, då är det Annies födelsedagsfest! Så då måste jag vara på topp!
jaja, ha det så bra!
ciao puss

Kommentarer
Postat av: Madeleiné

svar - det är bara att ta för dig ;D

2008-04-27 @ 10:52:27
URL: http://madlenm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0